★ -60 zł na fototapety flizelinowe - zamów! Skopiuj kod: TAK15

Najczęściej zadawane pytania

1. Jakie produkty znajdę w ofercie Murando? 2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie? 3. Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?
4. Nie mam dużego zaufania do sklepów internetowych. Czy płatność online jest bezpieczna? 5. Nie jestem pewien, czy moja płatność online przebiegła pomyślnie. Jak mogę to sprawdzić? 6. Czy mogę zapłacić za towar przy odbiorze?
7. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia? 8. Jakie są koszty wysyłki? 9. Czy wysyłka organizowana jest wyłącznie za pośrednictwem kuriera?
10. Moja paczka dotarła o czasie, jednak po rozpakowaniu okazało się, że towar w transporcie uległ uszkodzeniu. Co teraz? 11. Jestem artystą i chciałbym sprzedawać swoje obrazy za pośrednictwem portalu Murando. Jak mogę to zrobić? 12. Jestem zainteresowany zamówieniem 10 obrazów dla mojej firmy. Czy mogę liczyć na jakieś zniżki?

1. Jakie produkty znajdę w ofercie Murando?

Naszą pasją jest dekoracja wnętrz: specjalizujemy się w produkcji i sprzedaży nowoczesnych obrazów oraz oryginalnych fototapet. Wzory, które oferujemy w ogromnej większości są autorskimi projektami naszych artystów i grafików, a każde zamówienie realizujemy indywidualnie, od początku do końca. Dzięki temu w Murando możesz wybrać nie tylko wzór, który najbardziej przypadł Ci do gustu, ale również samodzielnie zdecydować o jego rozmiarze czy technice wykonania.
Dbamy również o ciągły rozwój: już wkrótce oferta Murando rozszerzy się o kolekcję dekoracyjnych naklejek ściennych. Zapraszamy!

2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można łatwo i szybko złożyć bezpośrednio na stronie. Znalazłeś już motyw, który Cię urzekł? Teraz wystarczy odpowiednio go skonfigurować na stronie produktowej: wybrać technikę realizacji oraz interesujące Cię wymiary – a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Kolejne kroki procesu zakupowego są proste i intuicyjne: wystarczy podać adres wysyłki, wybrać formę płatności oraz potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

Dokonując zakupu na Murando możesz wybrać jedną z kilku dostępnych form płatności: tradycyjny przelew bankowy, PayPal bądź kartę kredytową. W przypadku wyboru płatności online (PayPal, karta kredytowa) transakcja ma miejsce bezpośrednio po złożeniu zamówienia – zostaniesz przekierowany na stronę naszego partnera (PayPal lub Moneybookers) odpowiedzialnego za bezpieczne płatności online. Jeśli wybrałeś natomiast płatność przelewem bankowym, po złożeniu zamówienia otrzymasz mailowo dane bankowe niezbędne do wykonania przelewu. Realizację Twojego zamówienia rozpoczniemy natychmiast po otrzymaniu wpłaty.

4. Nie mam dużego zaufania do sklepów internetowych. Czy płatność online jest bezpieczna?

Jeśli chodzi o płatności internetowe, szybkość i bezpieczeństwo transakcji są naszymi priorytetami. Współpracujemy wyłącznie z renomowanymi partnerami, światowymi liderami w branży: PayPal (amerykański potentat w dziedzinie płatności internetowych, obecny w niemal 200 krajach świata) i Skrill / Moneybookers (brytyjska platforma oferująca przesyłanie płatności online). Dla uzyskania pełnego bezpieczeństwa przesyłanych danych przebieg każdego procesu zakupowego w sklepie Murando przesyłany jest przez szyfrowane połączenie SSL.

5. Nie jestem pewien, czy moja płatność online przebiegła pomyślnie. Jak mogę to sprawdzić?

Po dokonaniu płatności online powinien wyświetlić się systemowy komunikat z informacją, czy transakcja zakończyła się sukcesem. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn komunikat ten nie wyświetlił się lub nie zapoznałeś się z jego treścią, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta: telefonicznie pod numerem (+48) 71 715 27 33 bądź mailowo (poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres mailowy [email protected]). Chętnie sprawdzimy w naszym systemie status transakcji i jak najszybciej damy Ci odpowiedź zwrotną.

6. Czy mogę zapłacić za towar przy odbiorze?

Niestety nie ma takiej możliwości. Każde zamówienie realizowane jest dopiero po zaksięgowaniu wpłaty, a osobisty odbiór towaru niestety nie jest przewidziany.

7. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Czas realizacji zamówienia może być różny w zależności od typu wybranego produktu – np. przygotowanie do wysyłki obrazu ręcznie malowanego trwa dłużej niż w przypadku wydruków na płótnie. Aktualne czasy realizacji zamówień dla poszczególnych technik widoczne są na stronach produktowych obok ceny, a także tutaj.

8. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki uzależnione są od typu produktu i kraju dostawy. Szczegółowy cennik kosztów wysyłki dla poszczególnych krajów dostępny jest tutaj.

9. Czy wysyłka organizowana jest wyłącznie za pośrednictwem kuriera?

Tak, ze względu na szybkość dostawy i możliwość śledzenia stanu wysyłki online przesyłamy nasze produkty wyłącznie za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich (UPS i DPD). Biorąc to pod uwagę, prosimy o niepodawanie jako adresu dostawy numerów skrytek pocztowych – najlepiej podać adres, pod którym w ciągu dnia ktoś będzie mógł pokwitować odbiór paczki (może to być również adres miejsca pracy).

10. Moja paczka dotarła o czasie, jednak po rozpakowaniu okazało się, że towar w transporcie uległ uszkodzeniu. Co teraz?

Doskonale wiemy, że oferowane przez nas produkty są delikatne, dlatego też staramy się, aby proces ich pakowania był dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Wszystkie nasze produkty pakowane są zgodnie z wymogami firm kurierskich DPD i UPS. Uszkodzenia towaru w trakcie transportu są bardzo rzadkie – jeżeli jednak już do nich doszło, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta: postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.

11. Jestem artystą i chciałbym sprzedawać swoje obrazy za pośrednictwem portalu Murando. Jak mogę to zrobić?

Jesteśmy otwarci na współpracę! Napisz do nas przez formularz kontaktowy dla artystów lub bezpośrednio na adres mailowy [email protected]. Pamiętaj też o przesłaniu linka do Twojego portfolio lub załączeniu przynajmniej kilku wybranych prac, które chciałbyś/chciałabyś sprzedawać na Murando.

12. Jestem zainteresowany zamówieniem 10 obrazów dla mojej firmy. Czy mogę liczyć na jakieś zniżki?

Oczywiście, w przypadku stałej współpracy bądź jednorazowego zakupu większej liczby produktów istnieje możliwość negocjacji indywidualnych zniżek. Zachęcamy do kontaktu przez formularz przeznaczony dla klientów biznesowych bądź bezpośrednio na adres mailowy [email protected].

Do góry ^